7 pasi simpli pentru a mari rata de conversie a traficului

[Total: 0    Average: 0/5]

Secretele din spatele marilor profituri despre rata de conversie în sfârșit dezvăluite !

 Dacă îți dorești să știi cum au reușit, cu siguranță trebuie să știi ce fac.

Detii un website ce atrage un numar mare de vizitatori in fiecare zi?

 Poți beneficia de un mare câștig de pe urma traficului, sub formă de venit rezidual, dacă depui un pic mai mult efort. Iată câteva căi prin care poți converti acel trafic în munți de bani:

  • Vinde un produs/serviciu

     Desigur, pentru a obține bani, trebuie să vinzi un produs sau un serviciu vizitatorilor. Este cea mai bună cale de a profita de pe urmă produsului propriu. De obicei, un e-book sau un software funcționează cel mai bine – ele pot fi descărcate imediat, fără transport, nu este nevoie de nicio mânuire. Vei obține 100% din profit fără a avea loc altă investiție. In altă ordine de idei, dacă vinzi propriul produs îți vei permite să stabilești propriul preț.
  • Lista Opt-In

     Este esențial să încerci să convertești fiecare vizitator într-un subscriber al listei de mail-uri. Cea mai importantă calitate pe care o deține un internet marketer este aceea de a deține o lista de subscriberi. Ei definesc faptul dacă vei ajunge departe în afaceri online. Cu o lista opt-în, sunt tone de modalități prin care poți profita mult pe viitor. Poți convinge clienții precedenți să mai cumpere de la tine, făcându-i clienți fideli – desigur, dacă sunt în lista ta de mail-uri, îi poți convinge să cumpere iar și iar.

 Construirea unei relații apropiate cu proprii subscriberi reprezintă un factor foarte important; de fapt e cel mai bun lucru pe care-l vei face. Prin obținerea încrederii subscriberului, poți susține vânzarea multor altor produse puternice și utile către subscriberi, dar și șansele ca ei să cumpere de la tine vor fi mari – pentru că au încredere în tine.

 

  • Marketingul Viral

     Poți fi furnizorul unui produs gratuit sau un bonus ce poate fi listat pe site-ul tău și permițând să fie descărcat de către vizitatori. De obicei este un e-book unde oamenii citesc și învață informații utile. în acest bonus, poți include dreptul de a se da mai departe produsul oricui. Pe această cale îți vei mari publicitatea și branding-ul. Pe viitor, vei avea mari beneficii, pe măsură ce devii mai cunoscut, oamenii vor avea mai multă încredere în tine, și poți profita de aceasta. Dacă există un produs – să spunem de exemplu că o periuța de dinți, care este oferită de către un cerșetor și de către un doctor, de la cine ai prefera să o cumperi ? Dacă cerșetorul nu oferă ceva cu adevărat special, atunci este foarte puțin probabil să o cumperi de la el.
  • Pay-per-click (PPC)

     In acest caz, tu nu plătești pentru fiecare click, ci din contra, câștigi. Sunt multe programe de publicitate ce îți oferă un procent de licitare pe un anumit cuvânt cheie. Cele mai cunoscute sunt Google AdSense, Chitika, Yahoo Publisher Network și Kontera. Atunci când oamenii dau click pe reclamele furnizate fie de către aceste programe publicitare, vei obține o parte mică din bani. Fără doar și poate, doar dacă ai trafic mare pe site – aceste programe pot genera un venit rezidual.
  • Oferă un spațiu publicitar

     De obicei site-urile ce au un trafic mare, vor vinde o porțiune mică din spațiul lor pe pagină. Poți taxa un minimum de 1000 lei/lună pentru anunțul publicitar al cuiva în cazul în care pagina ta obține peste 2000 de vizitatori pe zi. în orice alt caz, poți crea pop-up-uri la ieșirea de pe pagină, ce fac reclamă, de asemea, și altor site-uri. Prin aceasta, nu îți aglomerezi site-ul cu prea multe reclame și poți câștiga o reputație mai bună din partea vizitatorilor.
  • Marketing-ul afiliat

     Dacă nu ai propriul produs scos la vânzare, poți vinde produsele altora pe comision la fiecare vânzare. Cu marketing-ul afiliat ai o sursă nelimitată de produse din care poți vinde și nu ai nevoie să îți bați capul cu vânzările tale. Nu este nevoie de vreun serviciu-clienți, nu va trebui să emiți niciun ramburs, doar lași pe proprietarul responsabil să facă tot ce trebuie făcut după fiecare vânzare. Dacă ai o listă de mail-uri, poți aproba multe alte produse și deasemenea poți avea câștiguri foarte mari de la abonați.
  • Pay-per-lead

     In loc de a câștiga bani de la fiecare click de pe urmă vizitatorilor, ești plătit dacă aduci vizitatorii tăi să se aboneze la lista altcuiva de mail-uri. Cu toate acestea, nu este necesar doar ca să faci vizitatorii să devină abonații altcuiva. Există o mulțime de companii mai mari, de exemplu Coca-Cola și Pepsi, care susțin studii(surveys) la câteva luni. Prin recomandarea vizitatorilor proprii către ei pentru a completa un studiu, de asemenea poți face profit și de aici. Dacă metoda este aplicată corect, poți face o avere pe internet și poți construi o afacere online stabilă – luând locul job-ului zilnic. Rezervă-ți niște timp să depui efort în oricare din aceste strategii, pentru că îți vor face ziua mai bună.

Daca ți-a placut blogul meu, recomandă-l unui prieten

  • Pentru orice intrebare sau problemă ai avea, lasă mai jos un comentariu , voi fi bucuros să te ajut !

 

Post Tagged with

Contribuie cu un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *