Startup: 5 motive pentru care afacerile startup eșuează [INFOGRAFIC]

[Total: 0    Average: 0/5]

#Startup

Toată lumea poate realiza un startup, dar nu toți îl pot dezvolta cu succes…

Te-ai întrebat vreodată care sunt motivele pentru care un startup eșuează? De ce? Oare sunt de blamat motivele financiare ?

In acest articol îți voi prezenta principalele probleme pe care le întâmpina un startup în mod frecvent împreună cu cele mai comune simptome.

Perioada în care un Startup intră pe piață

Principalul motiv al eșecului unui startup, este desemnat de faptul că acesta se confruntă cu problema de a avea o foarte mică intrare pe piață pentru produsul/serviciile furnizate de către acesta. Nu există o propunere destul de convingătoare cu suficientă valoare, sau un eveniment convingător, pentru a determina cumpărătorul să se angajeze efectiv la o achiziție. Va trebui să găsești cumpărători care AU NEVOIE de ceea ce ai tu de oferit. Astfel, vei avea șansa de a-ți promova serviciile/produsele startup-ului, generând rezultatele dorite. Un alt impediment ar reprezenta numărul redus de oameni cu fondurile necesare care au nevoie de produsul/serviciile tale din nișa în care-ți prestezi activitatea.

Management-ul slab al startup-urilor

O problemă foarte comună care ar mai cauza eșec pentru un startup ar fi management-ul slab al echipei. Echipele cu un management slab produc multiple greșeli în numeroase zone ale planului de afaceri. Adesea, unele strategii de marketing sunt organizate greșit, sau se realizează produse pe care nu le cumpără nimeni; toate acestea se întâmplă deoarece echipa nu a lucrat destul la ideile din spatele strategiilor și nu au conceput un produs care să se muleze pe nevoile pieței.

Iti recomand acest Plan de Management pentru StartUp-uri, creat si testat de mine personal.

Il poti descarca chiar Aici:

O altă problemă ar fi executarea slabă a task-urilor, cum ar fi întârzierea deadline-urilor sau executarea incorectă a obiectivelor implementate în planul de afaceri.

Pentru un mai bun management al task-urilor iți recomand: Kanbanflow

Testarea produselor/serviciilor înainte de lansare reprezintă un factor esențial. De asemenea, feedback-ul este o unealtă de îmbunătățire semnificativă pentru lansarea unui startup; indiferent dacă este negativ sau pozitiv, acesta trebuie privit în scop constructiv în permanență.

O posibila oportunitate pentru pornirea unui startup, ar fi accesarea fondurilor europene.

Vei gasi mai multe detalii despre aceste fonduri si despre cum pot fi accesate AICI.

[Infografic] 5 motive pentru care afacerile startup eșuează

Descarcă Gratuit acest Infografic

 

Downloads

Aici poți da o notă acestui articol

[Total: 0    Average: 0/5]

 

Dacă ți-a plăcut articolul meu , dă-l mai departe și prietenilor tăi !

Post Tagged with

Contribuie cu un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *